O trgovini

Kaj storim, če imam ob nakupu težave ali pa bi rad več informacij o izdelkih?

Če imate ob nakupu težave, vam jih bodo pomagali odpraviti naši prodajalci. Z njimi lahko stopite v stik na več načinov:

Pošljite nam e-pošto na naslov info@superge.si (Na vaše sporočilo bomo odgovorili najkasneje v 24. urah).
Pokličite nas po telefonu ob delavnikih (od 7h30h do 15h): 01 422 80 34.

Ali imajo izdelki v trgovini garancijo?

Pri nakupu v naši trgovini ne tvegate ničesar.

Vsi izdelki v trgovini imajo 30. dnevno brezpogojno garancijo. Kar pomeni, da nam lahko katerikoli kupljeni izdelek, ki vam ne ustreza ali z njim niste zadovoljni, v originalni embalaži, nepoškodovanega in nenošenega, v 30. dneh vrnete in brez vprašanj vam bomo povrnili vaš denar.

Ali je mogoče, da naročim izdelek, ki ga nimate na zalogi?

Vsi izdelki, ki jih vidite v trgovini sneakers.si, so na zalogi.

Naša trgovina je povezana z našim skladiščem, zato so podatki o zalogi vedno ažurni. Ne more se vam zgoditi, da bi naročili izdelek, ki ga potem mi ne bi mogli dostaviti. Izjeme so seveda reklamacije in pri odpremi blaga ugotovljene poškodbe. Takih artiklov vam vsekakor ne moremo poslati. O morebitnem preklicu taksnega naročila vas bomo obvestili po telefonu. POMEMBNO OBVESTILO: tekom razprodaj zaradi velikega obiska ne jamčimo izpolnitve naročil. Če naročila ne bo mogoče izpolniti vas bomo telefonsko obvestili.

Obišči nas v