Pomoč pri nakupu

Kako naročim izdelke v trgovini sneakers.si?

Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v nakupovalni voziček in nato nadaljevati pot do blagajne. Izdelke lahko iščete po glavnih kategorijah, ki so navedene na vrhu strani, kjer se vam s klikom na katerokoli odprejo še dodatne možnosti filtriranja.

Vsi izdelki, ki so prikazani, so na zalogi in pripravljeni za dostavo. Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "Dodaj v košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb "Odstrani izdelek" ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice.

Ko končate z nakupovanjem, kliknite na gumb "Dokončaj nakup", ki se nahaja na zaslonu z vašo nakupovalno košarico. V tem trenutku imate več možnosti za posredovanje naročila. Najbolj enostavno je, da postopek dokončate kar preko interneta. V tem primeru boste v obrazec vpisali svoje podatke in naročilo potrdili. Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da smo naročilo prejeli. Naročanje je mogoče tudi po telefonu ali faksu.Pokličete lahko enega od naših podpornikov (Maja, Robi, Igor, Roman) in pomagali vam bodo preko interneta sprovesti naročilo ali se včlaniti v klub.

Kaj pa, če mi kupljeni izdelek ne ustreza?

Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila.

V kolikor izdelek ni zadostil vaših pričakovanj, ga lahko brez pomislekov vrnete v originalni embalaži nepoškodovanega ( ne nošenega ) v roku 30 dni od nakupa in brez besed vam bomo vrnili celotni znesek odkupnine vrnjenega blaga (vrednost vrnjenega blaga ter strošek prvotnega pošiljana do vas). Seveda lahko artikel tudi zamenjate. Lahko nam ga pošljete nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru boste morali pokriti tako strošek pošiljanja pri vračanju, kot tudi strošek pošiljanja novega artikla. V obeh primerih pošljete na naslov, ki je izpisan na poštni sprejemnici (desno spodaj).

Obstaja pa tudi možnost, da ga, z originalnim računom, zamenjate v trgovini Sneakers na Mestnem trgu 18 v Ljubljani. Blago vam bodo brez kakršnih koli doplačil zamenjali, v kolikor se boste odločili za isti artikel v drugi številki ali za drug artikel, ki pri njih stane enako kot je znesek na vašem računu. Če pa se boste odločili za nakup dražjega artikla, vam bodo v račun vzeli vaš copat po računu, razliko pa boste doplačali.

Kdo mi bo pomagal v primeru, če imam težave pri nakupu?

Če imate ob nakupu težave, lahko stopite v stik z našimi prodajalci na več načinov:

Vprašanja in podpora glede nakupovanja v spletni trgovini

01/ 422 80 34
info@superge.si

 

Informacije v primerih vračila kupnine

01/ 470 09 50
andreja.ts@amis.net

Obišči nas v