Kaj naj storim, če želim reklamirati artikel, ki sem ga že uporabljal?

Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila.Vse blago v naši trgovini je nabavljeno direktno pri proizvajlacih ali pa ga uvažamo preko uradnih distributerjev za posamezno znamko.

V kolikor ste kupili artikel v spletni trgovini in se je na artiklu kljub temu pojavila napaka, imate možnost izdelek reklamirati. Izdelek bomo vrnili dobavitelju, ki ga bo strokovno pregledal in v primeru da gre za tovarniško napako na izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe tudi takoj odobril reklamacijo. V primeru, da bi dobavitelj ugotovil, da je reklamacija neupravičena, vam bomo izdali odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca o vaši reklamciji.

Prosimo vas, da v celoti izpolnite reklamacijski zapisnik in ga priložite k reklamiranemu izdelku skupaj z originalnim računom, ter ga prinesete ali pošljete na naslov, ki je naveden na računu ali pa prinesete v eno izmed poslovalnic Tomas sport2. Za lokacije trgovin in kontaktne podatke  kliknite tu .

OBRAZEC REKLAMACIJSKEGA ZAPISNIKA

Primer pravilno izpolnjenega reklamacijskega obrazca:

Obišči nas v