1. Kaj naj storim, če mi naročeni artikel ne ustreza ?
2. Kaj naj storim, če ste mi poslali drugačen artikel kot sem ga naročil-a?
3. Kaj naj storim, če želim reklamirati artikel, ki sem ga že uporabljal ?
4. Kje lahko zamenjam artikel kupljen v spletni trgovini, če mi ne odgovarja ?
5. Potrebujete pomoč ali strokovni nasvet v spletni trgovini?
V kolikor niste zadovoljni z dostavljenim artiklom, oziroma ni zadostil vaših pričakovanj( prevelik/premajhen, ne ustreza vam barva, ni vam všeč…), nam le to morate v roku 14 dni od prejema artikla sporočiti, da boste artikel vrnili in ga nato najkasneje v roku 30 dni od sporočitve dejansko vrniti.
Artikel, ki ga vračate mora biti: nenošen, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in priloženim računom.
Vrnite ga na naslov, ki ga najdete na originalnem računu, ki ste ga prejeli skupaj z artiklom, po predhodnem dogovoru, pa ga lahko vrnete tudi na naslov: Tomas sport2 d.o.o., Cesta na Brdo 109, Ljubljana
Prosimo vas tudi, da v celoti izpolnite obrazec za vračilo ali menjavo artikla in ga priložite k vrnjemu izdelku.
V kolikor boste želeli vrnitev kupnine, vamo bomo najkasneje v 10 delovnih dneh, na vaš račun nakazali celoten znesek kupnine, ki smo vam ga zaračunali na računu za ta artikel. V kolikor smo vam za vrnjeni artikel zaračunali poštnino, vam bomo vrnili tudi strošek poštnine, ki smo vam ga zaračunali ob nakupu za ta artikel.
Postopek v primeru, menjave artikla pa je sledeč; Za vrnjenji artikel vam bomo izdali dobropis za vrednost artikla. Nov (menjan) artikel, pa vam bomo poslali kot novo naročilo, skupaj s stroški pošiljanja.
Artikel seveda lahko prinesete tudi osebno, v eno izmed poslovalnic Tomas sport2. Za lokacije trgovin in kontaktne podatke kliknite tu.
OBRAZEC ZA VRAČILO ALI MENJAVO NOVEGA ARTIKLA.
V kolikor smo vam pomotoma poslali drugačen artikel ali napačno številko, ki se razlikuje od vašega naročila, ki smo vam ga potrdili v potrditvenem e-mailu, se vam za napako iskreno opravičujemo.
Prosimo vas, da v takšnem primeru kontaktirate našo podporno službo na telefon: 01/422 80 34 ali na e-mail: info@tomassport.si, ter nam javite napako ki smo jo storili. Naredili bomo vse, da takoj rešimo nastalo situacijo.
Na naše stroške bomo uredili vrnitev napačnega artikla in vam poslali artikel, ki ste si ga izbrali. V kolikor pa željenega artikla ne bi bilo na zalogi, vam bomo vrnili celoten znesek kupnine + poštnino, ki smo vam jo zaračunali za napačno poslani artikel.
OBRAZEC NAPAČNO DOSTAVLJENEGA ARTIKLA
Blago v naši trgovini je največje možne kakovosti, ki obstaja na področju športne obutve in tekstila.Vse blago v naši trgovini je nabavljeno direktno pri proizvajlacih ali pa ga uvažamo preko uradnih distributerjev za posamezno znamko.
V kolikor ste kupili artikel v spletni trgovini in se je na artiklu kljub temu pojavila napaka, imate možnost izdelek reklamirati. Izdelek bomo vrnili dobavitelju, ki ga bo strokovno pregledal in v primeru da gre za tovarniško napako na izdelku, ki ni posledica mehanske poškodbe ali napačne uporabe tudi takoj odobril reklamacijo. V primeru, da bi dobavitelj ugotovil, da je reklamacija neupravičena, vam bomo izdali odgovor pooblaščenega sodnega izvedenca o vaši reklamciji.
Prosimo vas, da v celoti izpolnite reklamacijski zapisnik in ga priložite k reklamiranemu izdelku skupaj z originalnim računom, ter ga prinesete ali pošljete na naslov, ki je naveden na računu ali pa prinesete v eno izmed poslovalnic Tomas sport2. Za lokacije trgovin in kontaktne podatke kliknite tu.
OBRAZEC REKLAMACIJSKEGA ZAPISNIKA
FRANŠIZNE TRGOVINE
V franšiznih trgovinah zaradi zakonskih določil(drug pravni subjekt), menjava
trenutno ni možna, razen če ste dobili račun iz franšizne trgovine, kamor bi
želeli tudi vrniti artikel.