[ 14.04.2017 ]
Nahrbtniki Herschel
Poznate nahrbtnike Herschel, ki so v manj kot desetletju osvojili mlade po vsem svetu? Preberite več o znamki s kratko, a zato nič manj uspešno zgodovino.
Morda še niste slišali za znamko Herschel, zelo verjetno pa ste že videli katerega od njihovih nahrbtnikov, ki so v manj kot desetih letih zavzeli srednje šole, fakultete in mestne ulice. Njihovega značilnega dizajna, ki združuje retro videz s pridihom sodobnega street sloga, zagotovo niste spregledali.
Začetki segajo v davno leto 2009 ...
Običajno imajo priljubljene znamke večdesetletno zgodovino, podjetje Herschel pa je bilo ustanovljeno šele leta 2009. In čeprav so izdelki na trgu šele osem let, je v tej kratki zgodovini ustanoviteljema, bratoma Lyndonu in Jamieju Cormacku, uspelo ustvariti znamko, ki jo poznajo in obožujejo mladi širom sveta.
Danes so izdelki Herschel na voljo v več kot 70 državah sveta, nagovarjajo pa predvsem mlade do 35 let. Brata Cormack sta želela združiti uporabno vrednost nahrbtnikov z videzom, ki poudari osebnost uporabnika. Menila sta, da je bilo na trgu veliko odličnih specializiranih športnih nahrbtnikov, manjkali pa so takšni, ki bi bili kakovostno izdelani in s bi tem zagotavljali udobno uporabo, obenem pa bi bili tudi estetski in odražali slog mlade generacije.
Herschel – mesto v Kanadi
Brata Cormack sta svojo znamko nahrbtnikov poimenovala po kraju Herschel v Kanadi, kamor so se leta 1909 naselili njuni predniki in kjer so kasneje živele tri generacije njune družine. V kraju Herschel danes živi le še okoli 30 prebivalcev, podjetje pa deluje v Vancouvru.
Nahrbnitki, torbe, klobuki, dodatki
Danes Herschel poleg nahrbtnikov ponuja tudi torbe, pokrivala, denarnice, ovitke za tablico in druge dodatke, združene v različnih kolekcijah Classic, Studio Collection, BHW in Kids.