[ 05.05.2015 ]
Reebok Classic Leather
Retro usnjene Superge Reebok Classic Leather so že pred časom praznovale svojo 30. obletnico. S prepoznavnim dizajnom so še danes zelo priljubljene po vsem svetu.
Reebok Classic predstavlja znamko petih modelov superg, ki jih pogosto imenujejo franchise 5: Classic Leather, Workout, Ex-O-Fit, Newport Classic in ženski model Freestyle. Modeli franchise 5 so pravzaprav temelj, na katerem je bil skozi desetletja zgrajen globalni uspeh znamke Reebok.
Superge Reebok Classic so bile sprva namenjene športnim aktivnostim, predvsem teku, aerobiki in fitnesu, vendar so se kmalu uveljavile kot priljubljena vsakdanja obuvala. Njihovo usodo in prihodnost so narekovali uporabniki, ki so superge radi nosili ob najrazličnejših priložnostih. Podobno, kot se je zgodilo z usodo nekaterih drugih (športnih) superg, ki so danes pravazprav ikone - Nike Air, Adidas Superstar, Converse All Star itd.
Classic Leather že več kot 30 let
Superge Reebok Classic Leather so bile prvič predstavljene že leta 1983, svojo podobo pa so ohranile še do danes, saj je prav specifična oblika tista, ki je najbolj pritegnila ljubitelje. Dizajn je zelo edinstven in se razlikuje od dizajna tehničnih tekaških superg.
Udobne tekaške superge v kombinaciji kakovostnega usnja in najlona so postavile nova pravila pri oblikovanju tekaške obutve in prav s supergami Classic Leather je Reebok pritegnil marsikaterega novega kupca, ki je kasneje postal ljubitelj znamke.
Prvi različici superg z umirjenim dizajnom in predvsem v kombinaciji črne in bele je kasneje sledilo veliko različic, med katerimi pa so mnoge plod sodelovanja Reeboka s partnerji, vključenimi v mrežo Reebok Certified Network. Ne glede na to, ali so bile odete v pisane ali umirjene barvne odtenke in vzorce, so Classic Leather vedno ohranile enostavno podobo, primerno za najrazličnejše priložnosti.
V sodelovanju je moč uspeha
Reebok se zaveda, da lahko z dobrim sodelovanjem ustvari vrhunske rezultate. Že dolgo sodeluje s ključnimi trgovci z vsega sveta, pred časom pa so sodelovanje formalizirali v obliki Certified Network. To je globalna mreža trgovcev, ki jih je izbral Reebok, da bi z njimi kreativno sodeloval pri ustvarjanju novih modelov in komunikaciji s potrošniki. V mrežo so vključeni trgovci iz vsega sveta, ki lokalno, pa tudi globalno, narekujejo trende.
Za promocijo modelov Classic pa je Reebok poskrbel tudi s premišljenim sodelovanjem z vodilnimi glasbenimi ikonami. Po uspešnem sodelovanju s pevcem Jay-Z so k sodelovanju povabili Alicio Keys in z njo ustvarili in promovirali žensko različico superg. Uspešno je bilo tudi sodelovanje s Pharrellom, 50 Cent, Kid Ink in drugimi.
Novi modeli ob 30. obletnici
V sodelovanju s partnerji mreže Certified Network je Reebok ob 30. obletnici postregel z nekaj novimi modeli, pod katere so se podpisali Sneakersnstuff, Burn Rubber, Frank the Butcher, Packer, Mita Sneakers, Solebox in drugi.
Viri:
http://hypebeast.com/reebok-30th-anniversary-classic-leather
http://hypebeast.com/2013/2/an-interview-with-ryan-cross-of-reebok-classics